1e op het NK Dressuur
Hoi allemaal, vorige week werd ik eerste op het NK dressuur. Ik was geselecteerd met mijn paard Ein Champion en met mijn pony Davida om deel te nemen aan het NK. Ein Champion is 1.73 groot en ik ben zelf pas 12 maar we begrijpen elkaar heel goed, hij is echt mijn beste vriend. Het paard rijd ik al succesvol vanaf mijn 10e. Wat op mijn 10e al begon als regio kampioen groeide uit tot internationale overwinningen. Een half jaar geleden werd ik opgenomen in het Nederlands Kader en ik ga regelmatig naar internationale concoursen. Ook met mijn pony haalde ik de Nederlandse kopgroep met een 4e plaats wat nog eens extra speciaal was. Mijn trainers zijn Estelle Knook, Marian Dorrestein en bondscoach Loes Corsel.
Groetjes Neeltje Twint
Heb jij een mooie, leuke of unieke prestatie bereikt met je paard en wil je die met ons delen? Stuur ons een berichtje!
